Friday, November 20, 2009

Pertandingan Memancing PONTIAN....

Askum...tanggal 15hb November 2009,kami ank beranak bertolak dr uma seawl jam 6.00am untuk ke pontian bg ayah semangat masuk pertandingan memancing ajuran Joran Bagus.Damia dengan lena nye yg masih xtau ape2 hanya menuruti keinginan ayahnye jek la.Ibunye turut menuruti ayah.Untuk pengetahuan u all sume aku dgn semangat nye jgk telah menyediakan karipap pusing yg resepinye akk mintak dr akk ipar ku yg berada nun jauh di Taiping Perak,sape lg klu bukan kak ina bang mie. Karipap tu untuk kiteorg mkn waktu di sana nnt.Hihihi,saksikan la adegan2 damia & ayahnye.Aku xtermasuk la coz bz,hihihi.Poyo jek ayat.


Ni karipap pusing yang aku buat tp xbape nk jd la coz susah nk claim die la tu yg gune garpu jek tu.



Pose cntk dl sebelum di goreng di dlm minyak panas,hihihi.


Telah selamat direndamkan di minyak panas.Cubaan aku goreng 2bji dl,hihihi.



Inilah die hasil yg aku buat utk percubaan pertama,Karipap Pusing.



So,korang dh tgk karipap yg aku buat tu kan.So kite pegi plak ke gmbr damia yg setia menanti ayhnye memancing sementara aksi ayah yg xdpt2 ikan tp berlin jek yg die dpt,hihihi.








Gmbr damia sebelum bertolak ke PONTIAN.Cian die ngantuk.




















Sampai PONTIAN ibu terus tukarkan Damia baju.Nk lap badan Damia,tgh sejuk waktu so tukar jek la.











Damia baru lap badan coz cuaca dh xsejukkan so perasan la minah ni.










Bergambar la kejap pas dh comel tu.


















Inilah JUARA bg kami ank berank jek...hihihi.
















Ini saje tuk cerita kali ini coz nk wat cerita lain plak.

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates