Friday, November 20, 2009

Congrats!!!!!!!!

Askum....lame xupdate blog aku ni.Ape2 pn sebenarnye just nk ucapkan tahniah kepada kak sara yg merupakan roomate aku time sem 1 kt polisas dl coz selamat melahirkan zuriat yg bernama Qhalisya Ummaira di Hospital Temerloh Pahang.Jd jugak kak sara ibu kepada baby yg comel iras ayahnye tu,hihihihi.....Actually die bersalin 05.10.2009 jam 2.12pm tp aku terlambat update kan so lambat la dpt masukkan gmbr baby die ni.

So inilah die Qhalisya Ummaira yg merupakan ank syawal ( Hr raya )



So seterusnya ucapan tahniah kepada kak sue yg merupakan pegawai aku mase aku praktikal kat Alam Sekitar Negeri Johor.Actually klu di ikutkan kak sue dh bersalin dl tp die keguguran time 3bln dl Alhamdulillah dgn izin Allah lekat cepat kak sue coz ade sestgh org klu dh gugur susah nk ltk.So,Kak sue selamat melahirkan baby boy ala 2 ibunye yg berat lebih kurang Damia jgk,hihihi.Die bersalin last week klu xsilap aku.Kak sue lum bg name lg sbb die kate nk bg name bile dh 7hr nnt.Kak sue selamat bersalin die Hospital Pakar Puteri secara caesaran.Ape2 pn baby & ibu nye selamat.Semoga u all sht hendak-Nya,Amin.So inilah putra kak sue yg di nnt2kan.




Ni la plak baby kak sue yg setkt ni aku xtau lg name die.



Okla smpi di sini dl...chow.

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates