Tuesday, December 29, 2009

HAPPY BESDAY YG KE-29 SYG ...

Tanggal 27hb merupakan besday laki aku yg tercinta.Mlm tu aku & damia tido kat uma kak ani coz kak ani ade kenduri mlm tu tp abang xde sbb die g memancing.Xpela syg asalkan jgn g memancing benda lain selain ikan sudah ler....hihihi.Abg jemput aku & damia dalam kul 1.30pm pastu kiteorg balik rumah dl coz abg ckp nk btlkan kipas kete tu dl.Akhirnye niat aku nk banje abg mkn kat SENIBONG Permas Jaya tercapai.Kiteorg gerak la ke Senibong dlm kul 8.00pm.xjauh pn dr uma sbnrnye tp cite mcm jauhkan...hihihi.Cm biase damia akan bg pose2 menarik.So saksikan la kandid aku,damia & abg dr uma ke senibong.....enjoy it!!



Inilah die permata hati aku & abg.....tgk tu.so clever my damia....

Wah,minah jarum ni klu bab bergambar mmg serah kt die saje.

Gambar ibu la plak,hihihi...ayh snap smbil ibu pose.


Tibe di SENIBONG,kami bergambar la....

Damia & ayah...

Manjenye damia dgn ayah die,aku plak jeles.

Gurauan seorg ayah kepada anknye.






Erm,dh hbs mkn baru nk amik gmbr...lupe sgt.But aku happy sgt coz dpt banje abg mkn puas2 sbb die mmg xsuke kek2 ni,klu damia ble la.Die kate.............








~ Happy Birthday to you abg yg ke 29thn semoga panjang umo & dimurahkan rezeki.Semoga hubungan kite jgk kekal hingga ke akhir hayat.Ayg & damia love u very2 much...........

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates