Thursday, November 5, 2009

Taman Pasak Indah.....

Askum.......kengkawan.Nnothing utk cite just nk share kegembiraan aku jek dgn husband & Damia.Alhamdulillah dengan izin Allah dan rezeki ank (Damia) org kate kan....laki aku dpt tawaran beli rumah di Taman Pasak Indah Kota Tinggi.Thanks Allah,coz mmg nk uma tu coz harga die yg murah hanya RM76,722.00 saje dgn keluasan 22' x 70'.3 Bilik tido,2 bilik air....03.11.2009 (Selasa),aku & abg g pasak utk byr 1% deposit uma & 1k duit peguam pastu kiteorg g la tgk uma yg dh nk hampir siap tu tp Damia terpaksa ditinggalkan di uma Umi coz tkt die selesa kan sbb kiteorg nk sattlekan uma tu cepat.Now dlm proses wat loan uma plak.Hope Allah permudahkan la segalanye semoga berjln dgn lancar.







~ ni la die uma yg bakal kiteorg duduk,Insya-Allah next year.








~ tu la jiran kiteorg.Indian but modern la dieorg.Maybe die akan sewakan
kot uma die tu...hihihi.







~ cm xsabar jek nk duk sini....




so skang ni kiteorg kena kumpul duit utk 10% deposit lagi....fening gk kepala ni.Tp xpe la,wlu ssh cmne pn kiteorg akan cube cari duit tu.Nsb baik la aku & abg ade kwsp.Xsabar nk duk uma ni coz dekat kan dengan uma mak aku & uma mak mertua.Kirenye kiteorg tgh2 la....so fair la.Untung la coz xakan menghadap jammed lg seperti skang ni...hihihi.Thanks again to GOD.......

2 Comments:

  1. Unknown said...
    Salam..
    Yang jiran nk sewa kan rumah sebelah rumah En tu sudah ada penyewa ke x?
    Unknown said...
    Salam..
    Yang jiran nk sewa kan rumah sebelah rumah En tu sudah ada penyewa ke x?

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates