Saturday, July 18, 2009

TAHNIAH!!!!

Assalamualaikum w.b.t.....semlm aku dpt dua berita gembira di mana biras aku wati selamat melahirkan NUR HUSNA AQILAH BT MOHD NAJIBFAZLYSHAH FAHIM BIN MD. FAZLISAM dan abg aku dpt ank no 2 yg bernama ....semlm sempat tgk bb wati je maybe hr ni aku g uma bang cik lak tp tggu mak amik la...hihihi.

Kaki aku pn baru start bengkak 2hr lepas...risau coz seblm ni aku xpenah mengalami bengkak kaki.Mlm td kenduri kt uma anyah,ramai ckp dh dekt la tu.Klu surut bengkak kaki aku tu beranak la nnt.Mmg pn sbb tggl mggu ni coz due date aku kan 24.07.2009 bersamaan hr jumaat.Xsabar rase nye bile dieorg sume dh dpt bb.Tggl turn aku je ni... "wahai anakku, ibu mu ini sudah tidk sabar lg utk meliht mu di dunia ini...engkau la pelengkap hidup mama & papa "

Okla smpi disini dl coz ade benda nk wat.Aku plak kene keje halfday hr ni....hihihi.Ape2 pn best la keje dr duk uma jek...mau bosan.Ok la,see u all next time.Aku akan upload gmbr ank dieorg bile aku berkesempatan ok....Gmbr anakku????Oh,itu nnt dl.Buat suprise cm Erra kot,hbs pantang baru publishkan gmbr die....hihihih.WAIT & SEE.........MMUAAH

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates